Kurumsal İletişim Müdürlüğü
Kurumsal İletişim Müdürlüğü, stratejik bir yaklaşım ve bütünlük içerisinde hareket edilerek İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin marka değerinin korunmasını, ulusal ve uluslararası düzeyde etkin olarak tanıtılmasını hedeflemektedir. Kurumsal İletişim Müdürlüğü, Stratejik İletişim Platformu’nun (SİP) belirlediği vizyon doğrultusunda, hedef kitleye en uygun mesajı aktarmak ve üniversitemizde kalıcı bir imaj oluşturulmasını sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürmektedir.
Doğru ve planlı bir kurumsal iletişim politikası hayata geçirerek üniversitemizin bilinirliğinin artırılması için uzun vadeli yaklaşımlar belirleyen Kurumsal İletişim Müdürlüğü, bu amaç doğrultusunda yapılan tüm çalışmaların da koordinasyonunu üstlenmektedir. Üniversitemizin bünyesindeki fakültelerimiz, yüksekokullarımız, merkezlerimiz ve kulüplerimize yönelik tüm tanıtım çalışmaları da Kurumsal İletişim Müdürlüğü tarafından yapılmaktadır.
Üniversitemizdeki faaliyetlerin, yazılı ve görsel mecraların yanı sıra sosyal medya aracılığıyla duyurulması, birimleri tanıtıcı materyallerin üretilmesi, kurumsal web sitelerine içerik hazırlanması ve üniversitemiz adına açıklama yapılması da Kurumsal İletişim Müdürlüğü'nün koordinasyonu ile gerçekleştirilmektedir.
HABERTÜM HABERLER

‘Çocuk Odaklı Gazetecilik Mümkün’
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) tarafından, UNICEF’in teknik desteği ve Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu ile İzmir Gazeteciler Cemiyeti iş birliğiyle yürütülen ACAR ...

‘Portakal Kabuğundan’ Ambalaj Patent Aldı
İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde (İEÜ) görevli bilim insanları, portakal kabuklarını kullanarak elde ettikleri doğal ambalajla meyve, et ve balık ürünlerin raf sürelerini ...